כותרת מסעות דניאל

 

כתב ויתור על תביעות, הסתכנות מרצון, שחרור מאחריות והצהרת בריאות

על ידי חתימה על מסמך זה הנך מוותר/ת על זכויות משפטיות , לרבות על הזכות לתבוע ועל הזכות לשיפוי. היציאה למשלחת עם מסעות דניאל כרוכה בסיכונים ובחוסר נוחות. הנוטלים חלק בפעילות עלולים להיפצע, להיפגע פיזית, להינזק כלכלית נפשית או אפילו למות. מסמך זה מהווה "הסכמה לנטילת סיכון" ו/או "כתב ויתור ושחרור", תוקפו משפטי ומחייב ויש לקראו בעיון רב.

הגדרה: מסעות דניאל קרן והפעילות והמאורגנת על ידי דניאל קרן ו/או מועדון רצי תל אביב בע"מ (להלן "המארגן") כרוכה במגוון רחב של פעילויות אקסטרים הרפתקניות. הסכם זה מתייחס ויכלול את כל הפעילויות, האירועים או השירותים הניתנים, מוסדרים , מאורגנים, מאושרים על ידי המארגן וכוללים אך לא מוגבלים ל: הליכה, ריצה, טרקים , שחיה, טיפוס , רכיבה, מחנאות, מעיינות חמים, פעילות תרבותית, כל מפגשי ההכנה ומפגשי ההדרכה; כל הפעילויות הקשורות למשלחת הישראלית בין אם לפני היציאה לדרך ובין אם במהלך הנסיעה עצמה ובין אם אחריה וכל נסיעה במכונית, משאית, אוטובוס, מטוס, הליקופטר או כל כלי תחבורה אחר.

הבנה וידיעה: אני מודע/ת כי המשלחת היוצאת עם דניאל קרן היא מסע הרפתקני וכי במסעות מסוג זה ישנם סיכונים אינהרנטיים לסוג זה של מסעות וכן רמת חוסר נוחות הכרוכה בטיול הנערך במדינות מתפתחות, בתנאי שטח, בתנאי מזג אוויר קשים, בחיק הטבע, בשינה בבתי הארחה, בביקתות ובאוהלים על כל המשתמע מכך. אני יודע/ת ומבין/נה כי שהות בתנאי שטח, שהות בגובה גבוה מעל פני הים וכל שכן ביצוע מאמץ גופני בתנאים אלו עלול לגרום או להחמיר פציעות, מצב בריאותי ו/או סימפטומים. אני גם מבין/נה ומסכים/מה כי תנאי מזג האוויר, מחלת גבהים או גורמים בלתי צפויים אחרים עלולים לשבש את תוכניות המסע המקוריות ואני מקבל זאת ואף את כיסוי הנזקים ו/או העלויות הנוספות, כגון דחיית טיסה, עלות לילות נוספים במלון וכיו"ב שיגרמו בעטיו של אירוע כזה.

הצהרה והסכם שחרור מאחריות:
א. הנני מקבל את כללי המסע ואני מבין ויודע את המשמעויות של אופיה המסוכן של המשלחת והריני מצהיר כי אני נבדקתי בבדיקה רפואית בידי רופא ספורט וכי נמצאתי על ידו במצב בריאותי טוב וכשיר לעמוד בדרישות המסע. אני גם מצהיר שהתכוננתי לקראת הנסיעה הן בלימוד אופיה, דרישותיה וברכישת ידע הנחוץ לקראתה והן באימונים פיזיולוגיים להכשרת הגוף לקראתה.

ב. הנני מאשר ומבין שיש סיכונים אינהרנטיים וסיכונים אחרים המעורבים בסוג כזה של פעילות ואני באופן חופשי ומרצוני האישי בוחר לקחת סיכונים אלו וחוסר נוחות המתלווה למסע בעל אופי הרפתקני.

ג. הריני משחרר/ת בזה ופוטר/ת מכל אחריות את המארגן וכן את דניאל קרן ומועדון רצי תל-אביב, עובדיו וכן את כל מי שמטעמו (להלן: "הצדדים המשוחררים") מכל אחריות, תביעה, דרישה או עילה משפטית העשויים להיות לי בגין מוות, פציעות, נזקים ואובדנים כלשהם, באם יקרו לי כתוצאה מהשתתפות במשלחת במסגרת מסעות דניאל, בין אם נגרם בהתאם להוראות שקיבלתי ובין אם לא, וכן נזקים כאמור שספגתי כתוצאה ממעשה או מחדל של הצדדים המשוחררים ולרבות רשלנותם.

ד. אני מסכים/מה ומתחייב/ת שלא אדרוש ולא אגיש תביעה כנגד הצדדים המשוחררים בגין נזקים או אובדנים אחרים שנגרמו לי ואני מסכים/מה לפצות ולשפות את הצדדים המשוחררים בגין כל חיוב שיושת עליהם, לרבות הוצאות ושכר טרחת עורכי דין, הנובע במישרין או בעקיפין ולרבות בגין רשלנותם של הצדדים המשוחררים.

ה. אני לבדי אהיה אחראי/ת לכל נזק ו/או אובדן ו/או תאונה ו/או פציעה מכל מין וסוג ישירים ו/או עקיפים ו/או תוצאותיים, שיגרמו לגוף ו/או לרכוש, לרבות לי ו/או לכל דבר ו/או גורם ו/או צד שלישי אחרים.

ו. מבלי לגרוע מכלליות האמור אין ולא תהיה לי כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה מכל מין וסוג כלפי המארגן ו/או מקדמיו ו/או מממניו ו/או כל גוף ממשלתי ו/או עירוני ו/או כל רשות שהיא, לרבות מי מפקידיהם ו/או סוכניהם ו/או נציגיהם, זאת אף אם ניתן לייחס למי מהם ו/או לכל גורם אחר רשלנות ו/או מחדל.

ז. הריני מתחייב/ת כי במקרה ובהליך משפטי כלשהו יקבע כי רשלנותם של הצדדים המשוחררים גרמה למותי, פציעתי או נזקיי האחרים, אזי אהיה אחראי/ת לפצות ולשפות את הצדדים המשוחררים בגין כל סכום שיפסק כנגדם במסגרת הליך כאמור.

ח. הובהר לי והבנתי היטב שהשתתפות במשלחות במסגרת מסעות דניאל כרוכה בסיכונים ובסכנות שגם זהירות, השגחה, הכשרה, הדרכה ומומחיות אינם יכולים למנוע ועל כן הנני נוטל/ת על עצמי באופן מפורש ומרצון את כל הסיכונים לפגיעה, פציעה ומוות, נזק גופני ואבדן כלכלי שעלולים להיגרם לי, בין אם נגרמו ברשלנותם של הצדדים המשוחררים ובין אם לא.

ט. הנני מצהיר כי רכשתי ביטוח נסיעות מקיף ומתאים לאופי המשלחת המכסה פעילות אתגרית בתנאי גובה וכן חילוץ, הצלה והטסה רפואית.

י. אני מבין/ה שהמארגן יוכל לעשות שימוש בשמי, בצילום שלי, בהקלטה של קולי ובציטוט של דברי לטובת פרסום וקידום, ושלא
אהנה מתמורה כספית כלשהי בגין השימוש באלה. אני מרשה שימוש כזה באלה ומוותר/ת על כל זכות לפרטיות לגביהם.

יא. הנני מצהיר/ה כי אני בריא/ה וכשיר/ה לחתום על הסכם זה.

יב. קראתי את כל האמור בהסכם זה, הנני מבין/נה את תכנו הבנה מלאה והנני מסכים/מה באישור התשלום להיות מחויב/ת על ידו.